Najczęściej zadawane pytania:

 

1. Czy muszę się zarejestrować w portalu, aby złożyć zamówienie?

Nie. Kontakt pomiędzy Tobą a portalem będzie się odbywać poprzez adres e-mail, który podasz podczas składania zamówienia (wypełniania formularza zgłoszeniowego).

 

2. Czy ponoszę jakieś koszta wysyłając zamówienie on-line?

Nie. Korzystanie z portalu jest całkowicie bezpłatne dla osób zamawiających usługi organizacji pogrzebu / ekshumacji / opieki nad grobami.

 

3. Jak wygląda proces zamawiania?

a) Wybierz zakład pogrzeboowy w dogodnej lokalizacji.

b) Wypełnij formularz znajdujący się na profilu zakładu.

c) Odbierz wiadomość e-mail z linkiem potwierdzającym wysłanie zamówienia i poczekaj na ostateczną wycenę kosztów usługi.

d) Odbierz wiadomość e-mail z linkiem akceptującym ofertę z wyceną usługi.

e) Poczekaj na kontakt ze strony zakładu pogrzebowego - może korespondować z Tobą w związku z potrzebą wypełnienia niezbędnych dokumentów.

f) Dokonaj zapłaty za wykonaną usługę w określony przez zakład sposób (np. przelew na rachunek bankowy).

 

4. Co oznacza kwota do zapłaty w formie "widełek" po prawej stronie formularza zamówienia?

Niektóre części usługi nie są możliwe do określenia bez rozpoznania dokładnych okoliczności organizacji pogrzebu. W takim wypadku zakład oferuje cenę minimalną i maksymalną za wykonanie danej usługi. Po rozpoznaniu okoliczności zakład pogrzebowy przesyła dokładną wycenę kosztów wykonania usługi - możesz ją zaakaceptować lub odrzucić.

Wykorzystaj okienko "Informacje dodatkowe" na końcu formularza w celu dostarczenia zakładowi najpełniejszego opisu sytuacji.

 

 

W razie wątpliwości lub problemów technicznych, skontaktuj się z nami: pomoc@funeralnet.pl.